Astrid vrancken

210
Video’s:

Over ons

Wat moet ik over mezelf vertellen . Ik geniet samen met  Eddy zoveel mogelijk van het leven . We proberen zoveel mogelijk van de wereld te zien . Fotografie is mijn favorite bezigheid . Hahaha het zal weer voor de beste foto,s zijn .

we zijn benieuwd

Over onze reis

Samen hebben we lang naar deze vakantie uitgekeken  . We gaan een verre reis maken , en ons doel is dit keer een rondreis door Zuid Afrika .

Al jaren is dit ons wens en droom . De totale reisduur is 29 dagen . We hebben weer bij Fox geboekt , met Fox zijn we blij

Samen gaan we een prachtige 28 daagse complete Zuid-Afrika rondreis maken , van Johannesburg naar Kaapstad , een unieke ervaring om Big-Five te zien , mooie landschappen en wildparken .

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

België, Costa Rica, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Jamaica, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Monaco, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Panama, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.